Svar till frågestunden!

Har ingenting att göra och det finns inget roligt på datan eller något. Så jag svarar på frågorna nu så nu säger jag att frågestunden är SLUT! Jenna du får ta och svara på dom också sen, lova mig det? Hihi.

Hur kommer det sig att ni ska börja blogga tillsammans igen? Vem va det som kom på det igen, eller va det ni tillsammans? Kram
Svar: Jag kommer inte riktigt ihåg men tror vi satt och chattade på msn eller något, och då frågade någon av oss ifall vi skulle börja blogga på bblonda igen och båda ville det så vi gjorde det!

Har ni bra självförtroende? och vill ni att den här bloggen ska bli känd?
Svar: Mitt självförtroende har blivit bättre, men jag är inte den direkt som säger att jag är så snygg söt eller något osv. Jag vet inte om jag vill det, visst kul med många läsare och kommentarer men vet inte hur det är att bli känd så vet inte.

Hej, gillar er blogg och tycker det är jätte bra att ni har börjat blogga på den igen!

Men frågan är:
Vilka bloggar följer ni? Och vilken är er favoritblogg?
Svar: Tack tack! Jag följer Kissies Kenzas Paulina och Dessies blogg, läser inte varje dag men när jag hinner. Tycker det är jätte kul, och har ingen speciell men Kenzas blogg tycker jag är super cool tycker hela hon är det. Har läst hennes blogg nu i över 1 år.

Jag brukade alltid läsa er blogg, pga stog på någon av ers msn som jag har. Jag älskade att läsa bra att ni började blogga, men varför la ni av att blogga? Pussilussi
Svar: Gud vad kul, jag vet inte. Ibland tycker jag att det kan bli jobbigt att vara två i en blogg, och lite skönt med en egen. Men sen är det väl att jag och Jenna har våra perioder och slutar umgås sen umgås hela tiden osv.

Kan inte båda ni lägga ut varsin bild när ni är osminkade i mjukiskläder och utsläppt hår utan plattat det eller någonting?
Svar: Självklart kan jag det, kommer så småning om!

Vad tycker ni om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Svar: Har bara hört talas om bloggen, så har faktiskt ingen aning.

Vilka hårfärger har ni haft? Och hur ofta färgar ni håret?
Svar: Jag har haft, brunt svart mörkblont platinablont blått rött grönt sen lite blandingar i håret samtidigt med svart brunt och blont. Tror det va alla? Men rött grönt och blått va missfärgningar! Försöker färga utväxten varje månad men orkar aldrig det så ibland blir det varannan hatar att färga håret! Det är såå tråkigt.

tror att ni skriver egna frågor här också, hahahahha! massa utan länkar å skit
Svar: Nej det gör vi inte, dom kanske inte vill länka sina bloggar eller så har dom helt enkelt inte någon? Alla har inte bloggar men frågar iallafall.

Hej bebis amanda, Jag har en fråga till er båda! Vilken var er första kärlek? ;)
Svar: Shit vilken rolig och svår fråga, hm.. Min första kärlek va då när ja gick på dagis och killen hette Kalle. Men så va man ju inte kär, första riktigt killen som jag va riktigt kär i som jag aldrig vart så ledsen över va nog William och ni vet inte vem bara några som vet? Förlåt för er andra, men han va så speciell. Men det va inte den första ja va kär i tror jag. Jag vet inte tycker det är så svårt. Men det va nog den som jag vart mest kär i! Hihi.

finns det någon som ni saknar som ni tappat kontakten med ? isåfall vem ? vilket är det bästa förhållandet som ni har haft ?
Svar: Ja det finns det verkligen, och det är så sjukt många så orkar inte ta upp alla! Många från stockholm också. Bästa förhållande gud va svårt men jag tror nog jag vet, eller vi va typ tillsammans. Och jag vill inte säga vem det är eftersom vi inte är kompisar eller någonting längre, han hatar typ mig efter massa bråk och grejer.

Spelar ni någon sport?
Svar: Jo jag rider!

VISST ÄR MAX JÄVLIGT SNYGG OCH SEXIG!?!?!??
Svar: Ja han är så sjukt sexig! Hihi, Maxi!



Dåliga svar, men mycket av mitt privatliv som jag inte vill ta upp i bloggen. Puss Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0