SUPERPIGG

Helllu, är vekrligen superpigg?!
Och jag måste ju typ sova, men nej det går liksom inte.
Skulle egentligen åka till stallet imorgon halv 3 och rida Nilos, men nej så blev det inte för kanske ska grilla med Engla iallafall va med henne klockan 5 och då blev det så tajt. Hehe, men får se om jag hinner att rida han nu i helgen. Det känns som dom tror att jag blivit rädd för han sen han kastade av mig och lite, men så är det inte. Visst, blev besviken på mig själv på han på allt för jag trodde vi kommit någon vart och vet inte om jag kan ta licensen i höst ju. Men jag måste börja kämpa, men det har vart så varmt dom sista dagarna det är de också! Hehe, men skriver snart igen funderar på att snart hoppa in i en dusch.
Hihihihi. Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0