Sjukt längesen!

Tjao alla, fett längesen jag bloggade. Tycker jag iallfall, fullt upp helt enkelt! Eller inte, men iallfall..

Min dag har sett ut såhär jag gick upp vid 10 över sju ungefär. Klädde på mej, sminkade mej lätt fixade håret osv. Sen körde mamma mej till skolan, ja.. Jag skulle egentligen ha slutit vid 15.00 men mådde inte så bra så mamma hämtade mej innan 1 där någonstans. Så jag gick hem la mej vid datorn och sen somnade jag, har sovit sjukt länge! Och nu är jag verkligen pigg, vetinte vad jag skall göra! Och jag har pratat på sjukt länge så har tappat rösten.. Men aja, känner mej fortfarande sjuk på någotsätt.. Får se hur det blir imorgon om jag drar till skolan eller inte! Men jaojao.. Vi hörs mer snart, pussspåerr! / jenna


Gjord Av Fanny! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0