Sjuk?!

Hej, kom hem för några timmar sen men har sovit ätit och bara tagit det lugnt. Så trött! Det gick bra i stallet till att börja med Dennis va jätte duktig, men sen när vi kom ut till Nilos gick det bra vi tänkte nästan släppa honom så ja skulle rida själv inne i hagen men då får han fnatt och kastar av mig så jag bara flyger iväg! Sen upp igen på hästen så flyger jag av igen efter ett tag. Sen upp igen Benny går hela tiden brevid med mig i skritt bara men det funkar inte. Och sen sista gången då han kastar inte av mig för jag kastar mig av för jag inte ska dö eller något! Och sen orkade jag bara inte upp igen. Så Benny gick med han runt i hagen väldigt länge och jag går och sätter mig i gräset och det va sjukt varmt ute och kändes typ som att jag skulle spy eller något och mitt huvud bara snurrade då ville jag bara hem. Men Benny gick bara runt och runt med Nilos och Nilos bara bråkade och bråkade. Tillslut tog han in han och jag slöppte ut han i hagen igen, men imorgon ska jag ut dit igen hoppas det går bättre önska mig lycka till!

Kan erkänna en sak, när jag ramlade av kom det tårar. Blev så trött på satans pollen trodde vi hade kommit någonstans men nej vi står kvar från första dagen!
Vet inte om det hinner med att ta licens med ha nu heller.

Men iallafall tror jag börjar bli sjuk, är helt varm osv. Men skriver imorgon är så trött ska gå och lägga mig nu puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0