Seg söndag.

Hej allesammans, inte bloggat på ett tag. Rätt skönt faktikst att inte ha datan hela tiden! Men btw, igår kväll var jag vid gammla grannen åt middag och sådära! Kom hem vid halv 1 kanske, sen blev det datan för min del sen susse! Sen nu idag har jag sett på MTV hela tiden älskar kannalen finns aldrig något dåligt som går! =)

Vad jag ska göra idag? det vet jag inte riktigt, fett segt idag. Jag och mamma skall typ ut och åka lite snart skall bara fixa i ordning mig, sitter i mjukisdressen nu! As skönt, men har faktiskt sminkat mej lite med mascara orkar inte fixa mej så mycket idag är ju bara söndag, så det är räcker med mascara sen bara en lätt outfit.


Vi får tacka Nathalie Holmer förr våran design! Den blev sjukt bra. Hoppas Amanda tycker det med! Men det tror jag nog. http://nathalieholmeer.blogg.se där har ni hennes blogg! Jag läser hennes blogg, tycker också du borde göra det!

Och om folk undrar varför Amanda har dåligt uppdate så är hon försvunnen, nej jag skojar bara men har ingen aning vart hon är. Förmodligen vid emmsen! Hon kommer nog upptatera senare, + att jag skall träffa henne sen vi skall sola lite sjukt skönt!

Puss jenna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0