Puss

Godkväll!
Hahahaha, skojade bara!
MEn kom hem för en timme sen typ, har vart hos Max ett tag mys vi såg film. Narnia och prins Caspian eller ad den nu heter har inte riktigt kollen? Aldrig sett den innan, och nej inte fick jag se så mycket nu heller för Max ska SÅKLART sitta ivägen som alltid och hans data typ dö hela tiden. Det blir lite jobbigt, men sen har i väl snackat och suttit lite vid datan också. Tänkte faktiskt blogga men tänkte det skulle typ ta ett år för att han hade något konstigt tangentbord. Aja shit vad tråkigt jag har och är trött! Känner mig så ofräsh också vet inte varför duschade imorse också liksom ah blir så sur och det är inte lika varmt längre.. Hehehe! Men nu ska jag nog ta och sova snart, skriver imorgon pusssss Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0