Pic's

Hejhej, måste bara säga tänkte blogga förut men det blev inge bra för va inte på humör. Va bara lite deppig men sen så blev det mycket bättre, så nu är jag på topp igen! Men ska se CSI nu men tänkte först lägga upp lite bilder osv.


Bild 1: Jag Emma och en liten pojke vi va hos. Sjukt söt!
Bild 2: Jag rider på Tito och mamma brevid, jätte gammal bild!
Bild 3: Jag och den där pojken, lite mysko bild men det går inte att hålla sig för garv när man ska pussa en sån liten! :)
Bild 4: Emma Joel och Linus påväg från stan, sjukt kul dag!
Bild 5: Jag någon gång vid tjelvar med Jenna och Max!

Orkar inte ladda upp fler bilder, men det kommer väl så småningom. Ni får nöja er med dom här ikväll sen kommer det fler inlägg från mig!
Puss / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0