Onsdag!

Hej allihopa, allltså jag är lite sur förr att det snöade nu i maj! Ofta i maj liksom, lite konstigt.. Men whateveaaa idag slöt vi 3 dagen gick rätt snabbt när man har kul även fast jag var trött men har man härlig klass så har man även fast jag och Calle bråkade, är lite sur på honom fortfarande! Vet inte om han driver men iallfall, jag är småsur. Efter skolan drog jag med Emelie hem, vi skulle se wallander men vi somnade bägge 2 och sov i två timmar as skönt! Vi åt mat, sen drog vi ut och cyklade lite.Sen drog vi till maxi, sen kom pappa och handlade massa sen är jag här hemma nu. Skrattat jävligt mycket idag med Emelie iallfall fick min vandliga hicka i en halvtimme väll den är as jobbigt, Emma hatar den.. Höh!

Pussar jenna!


Jag & Emelie i söndags, guldet!! loveit, innebandy är allt verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0