Lite svar sådär ja

Postat av: Mathilda

Hur kommer det sig att ni ska börja blogga tillsammans igen? Vem va det som kom på det igen, eller va det ni tillsammans? Kram
Svar: Jag vetinte riktigt vad jag skall säga men.. Vi pratade mycket igen sådär och började umgås mycket igen då så kom vi fram till det! =)

Postat av: Anonym

Har ni bra självförtroende? och vill ni att den här bloggen ska bli känd?
Svar: Alltså, nej det har vi inte direktt ingen inställning förr.. Men visst vill man det? haha

Postat av: Josefin

Hej, gillar er blogg och tycker det är jätte bra att ni har börjat blogga på den igen!

Men frågan är:
Vilka bloggar följer ni? Och vilken är er favoritblogg?
Svar: Tack så mycket! :) Jag följer Dessies Paows & Sarah Tjulanders!

Postat av: Sarah :)

Jag brukade alltid läsa er blogg, pga stog på någon av ers msn som jag har. Jag älskade att läsa bra att ni började blogga, men varför la ni av att blogga? Pussilussi
Svar: Hahaaaah, OK! Jag vetinte vi tappade typ orken förr att vi inte träffades elr så, eller jag vetinte ingen aning!

Postat av: L tha shiet

Jenna hur får du dina ögonfransar så dära?
Svar: Mina ögonfransar är så! Jag tar bara på mascara som alla andra vandligt folk!

Postat av: Dedu! ;)

kan inte båda ni lägga ut varsin bild när ni är osminkade i mjukiskläder och utsläppt hår utan plattat det eller någonting?
Svar: Hah, jo visst det kommer väll

Postat av: sanna

Vad tycker ni om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Svar: Har inte läst den!

Postat av: Malin

Vilka hårfärger har ni haft? Och hur ofta färgar ni håret?
Svar: Blondt, ljusbrunt, mörkbrunt, naturligt blondt.. Nej inte ofta nej! 

Postat av: Emma-Maria

Hej bebis amanda, Jag har en fråga till er båda! Vilken var er första kärlek? ;)
Svar: JAG VETINTE!!!! 

Postat av: tove

Spelar ni någon sport?
Svar: Jepp, jag spelar innebandy! :)


Vårat GULD!
____________________________________________________________________

Där fick ni lite svar, orkar inte svara på vissa..
Puss Jenna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0