Jag hatar oreingtering.

Hej! Kom hem för cirka 30 min sen. Cyklade ända hem från svaide känner mig duktig! Men iaf, jag filippa moa och emelie gick vilse idag. Helt otroligt, tänk att man nästan visste det. Fyfan vi gick rakt åt helvete, hamnade vid follingbomasten sen vid bodaborg? Asso vafan. Ingen av oss kan kartorna bra, speciellt inte jag kan inte ett skit! Vår lärare hämtade oss vid bodaborg, för vi ringde emma. Pinsamt var det att komma tillbaka iallfall!

Snart skall jag hoppa in i duschen en snabbis, sen blire Mimmi! Trevlans, inte träffat henne sen i söndags! Och hon fyller ju år snart, vad ska man köpa? det är frågan det. Men skriver senare! kanske kommer outfit! Puss jenna


Kommentarer
Postat av: Kungen

HAHAHAHA STAVNINGEN

2010-05-11 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0