Imorgon babes.

Skulle ta och berätta lite om min morgondag lite granna sådär! Japp men då är det såhär..
Att min klass skall till Svaide och springa oreingtering skit kul.. Skall cykla dit ocskå, med hjälm ännu bättre.
Tänk om det börjar snöar som idag? Aldrig aldrig aldrig, ALDRIG! säger jag bara att jag tänker vara där ute då och frysa ihjäl, det tänker jag aldrig göra. Svin tråkigt liksom ju! Vi slutar 13.00 istället för 14.20 så det är ju skit bra det! Men något kul kommer jag väll ha där ute ändån, brors ju på vem man springer runt med! Hihi.

Ajfyfan måste berätta en sak som hände igår!
Calle ba: Emelie du är ju iaf mongo
Jag: men då kan ju du va ett päron   ( jag trodde han sa mango)
Klassen: hahahahahhah!
Jag:hehe..pinsamt! :$
Lärare lena:Hahaha!

Det var ju pinsamt, allt tycker jag skall kolla min hörsell! Tycker as många, men jag hör faktiskt skit bra! Men man hänger ju inte alltid med när någon snackar! ;-) / puss jenna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0