I'm sorry

Tja, fett dålig upptatering förr oss hära.. Men det skall bli ändring på! ;-)

Min dag började med att jag drog till skolan, hade utveckligssamtal men det gick väll bra! Sa inte så mycket men iallfall, visste inte vad jag skulle säga heller! Efter skolan cyklade jag hem med hög musik! Tycker det är skönt går bara för 8 min för mig hem alltså, rätt OK! Jag drog hem fixade till mej lite, drog med mamma till stan köpte lite grejer kommer bilder någon dag snart jag lovar er! Skall bara byta batteri på min kamera! Så blir det bra. Tack mamma för alla grejerna! Ja.. Vi gick väll på stan ett bra tag, hittade massa fina grejer fyller ju år snart också så man får ta och vänta lite! 1 månad kvar bara, oh yes det går fort får jag hoppas! Menmen, då önskar jag mej sjukt med pengar iallfall! Så jag kan handla det JAG vill ha och tycker är snyggt, tänker inte sätta på mej någonting som någon annan tycker är fint, jag tar det jag vill ha på mig punkt slut.

På kvällen, var jag med Amanda vi drog till öster träffade lite folk och sådära! Men sen träffade Victoria babe, vi hade sjukt skoj. Vi drog hem till mej poppade pocorn som fan. Sen chilla vi hos mej i tag snackade skype och victoria med någon annan från stockholm som är kåt i eller vad man kan säga! He he. Sen drog vi till kometen och träffade Elliot och Wille det var väll kul förutom att jag fick panik förr att jag var så pissnödig skit jobbigt iallfall! Dom bah men sätt dej ner och pissa då, men jo eller hur! Aldrig. Men nu är jag hemma kom inte hem förr så länge sen lite efter tolv kanske. Men imorgon skall jag hem till kära stenkyrka och vara där och grilla och sola om det blir fint väder med mamma och mormor! Så skönt, längtar faktiskt men på kvällen vet jag inte det får jag se.. Det jag vill göra tänker jag inte ta upp på bloggen iallfall! Men amanda sover nog vid Emma Gate så ni vet. Vettefan när hon skall ta och blogga, men det lär ni få se jue

Puss! Jenna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0