im in love

Hejsansvejsan i stugan.
Kom just hem från Max, vi låg och såg på film som vanligt mys! Men annars idag då? Efter skolan följde jag med Robin Robin och en till kille jag inte vet namnet på till stan satt där snackade lite. Åt en paj på donken, inte bra! Men skulle egentligen till mamma idag men blev inte så för ville ju va med Max och orkar inte cykla så långt pappa bor ju ganska nära så det är lugnt.

Imorgon då? Dagen börjar då med matematik, haha! Sen no fast det förkortas för klockan 10.00 ska vi va vid Säve och lyssna på någon föreläsning om en gammal missbrukare typ. Hehe, soft! Sen så blir det ju vanlig skoldag, ska träffa Jenna efter skolan. Sen vet jag inte, typ dra hem till pappa packa lite sen dra till mamma. och sen ska jag ju sova där tills Onsdag och sen på Torsdag är vi ju lediga då flyttar jag till pappa igen.

Aja, nu blev det ett lite längre inlägg. Kanske inte det roligaste, man tappar orken att läsa? Iallafall såhär på kvällarna när man är trötter. Men nu ska jag dricka upp min oboy chatta lite mer med Max och Jenna sen så ska jag nog gå och fixa mig och pysa i sängen.

Skriver imorgon, puss på er / Amanda

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0