I'm home.

Haha tja, jag kom på en sak jag skriver oftast engelska rubirker. Jag ska försöka göra det varje gång och försöka komma ihåg det men får se hur det går! ;-) Men iallfall jag och mamma grillade lite vid follingbogropen och åkte runt lite tog lite kort och så! Var borta as länge, åkte bil skit länge verkligen men vi pallade inte va hemma! :-D
Skulle ha solat med Amanda men fick inte idag, men en annan dag i veckan. Skall försöka sola på morgonen på torsdag och fredag. För då har vi ledigt sen så söndag och måndag och så! Men får se om det verkligen går att sola dagarna efter sig så jag inte bränner mig! ;) Inte OK!

Lite bilder sen idag med mammsen!





Puss jenna!


Kommentarer
Postat av: mimmi

love jenna..<3

2010-05-10 @ 21:36:06
URL: http://mjmw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0