Ikväll

Hej, kom precis hem typ har vart med Emma Gate idag fett länge sen ju. i träffade Andreas och a med han ett tag sen drog vi ner till glassbaren och tog en glass sen kallis men det va så kallt så drog upp till stora torget igen där Emma bor och jag gick till söderport för bli hämtad. Det va då min dag!

Min kväll kommer bli att antingen drar jag till puma och är med Jocke, eller så drar jag hem till Max baby. Hm? Vilken ska man välja? Hihi. Men ska snacka med max nu för i skulle höras senare ikväll och hoppas han kommit hem för han har vart ute och övningskört den lilla busungen. Redan så gammal!

Men skriver mer senare för nu ska jag snart äta, och lyssna på lite musik. Puss Amanda !


baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda vad har du för mobil? :)

2010-05-05 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0