Huvudvärk är inte skönt.

Heeeeeeeeeeeej! Asså sry för jag inte har bloggat på ett bra tag men det skötte Amanda! ;-) tack bebis. Men btw jag vaknade för en timme sen, gick upp såg topmodel 11 den som jag hade mest av alla vann.. Kaninen liksom! Jaja, jag är inte i skolan idag nej för jag har ont i huvudet jag får det då och då. Hade det speciellt när jag vaknade sjukt jobbigt, försökte övertyga pappa om att det inte gick att gå till skolan förr att jag kan inte jobba om jag har så ont i huvudet! Mamma tror att jag leker.. Men det är sant, höll på att skita i valborg för jag hade så jävla ont i huvudet.

Men nu väntar jag på Linnea " udde " som slutar 14.00 hon skall komma till mig. Vi ska typ se film, avatar eller någonting! Sen gör vi väll något gott också. Jag har inte ätit något så skall nog fixa något snart.. Eller nej jag vetinte! Jag får inte gå ut heller, men det förstår jag var ju inte i skolan. Menmen! Så nu har jag fått skrivit av mig lite, kommer väll snart igen skulle inte förvåna mig! Pussss / jenna



Jaag & Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0