Fullt upp!

Hej vart väldigt dålig uppdatering idag, men har haft fullt upp skriver lite kort hur min dag varit.
Jag sov hos Emma igårkväll gjorde vi ingenting tog det lugnt bara och myste, sen gick upp tidigt vaknade av att Emma slog två kastrullock mot varandr fyfan. Sen åt vi frukost och satt ute i solen och tog det lugnt sen senare så gick vi till Säve gick run toch leta efter Mimmi sen tillslut svarade hon på sms och då va ho redan i stan gick in dit. Sen ulle dom med bussen och träffa sina pojkvänner och jag skulle hämta in cykel vid Jenna sen cyklaem för vid kvart över tre skulle jag till stallet. Jag och Sandra skulle rida galoppintevaller igen, så till uppvmingen travade vi nästan i 4km i sträck jät jobbigt. Sen är ju varje intevall 1000 meter tror ja så en km, 4 stycken såna. Gud va jobbigt, sen trade vi av som i kanske 1,5 km. Jobbigt jobbigt, men värt! Sen kom mamma och hämtade mig runt halv sju då åkte vi till statiol och hämtade ut jeansjacka och ett par byxor. Kan visa bild någon gång på allt ja köpt och fått när jag har tid så mycket med hästarna. Sen åkte vi hem va hemma kanske vid sju då åt jag mat jätte gott! Och sen gick jag och mamma ut och gick en vända skönt skönt, och sen kom jag hem och legat framför soffan ett tag och nu har jag precis gjort mina armhävningar situps någon konstig trampgrej och någon rull grej och sen duschat. Vet inte riktigt vad dom där grejerna heter?

Men imorgon tar jag kort nu också, kommer inte kunna skriva så jätte mycket då heller.
Då börjar vi vid halv tio i Rävhagen, cyklar dit inte så värst långt. Och sen sluta vid kanske halv elva, elva någon gång. Dom visste inte hur lång tid orienteringen (stavning?) tog. Men då drar jag väl med Engla hem, och sen klockan 3 ska jag va i stallet vid Benny ska rida lite på Nilos, och om han är riktigt duktig och inte håller på att fjantar sig kanske vi kan ta vår första riktiga galopp tillsammans. För dom som inte vet håller jag på att rida in Nilos! Sen blir det hem och äta, sen ut och gå och sen ja samma som ikväll då.

Men nu ska jag verkligen gå och lägga mig är hur trött som helst, skriver imorgon puss på er / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0