Frida!

   
Tjatja! Inte bloggat på hela dagen pga ingen data har inte varit vid den!
Men iallfall, hur som helst! Jag slöt halv 2 cyklade direkt och mötte Saga vid allé typ. Då stog vi där och snacka om vart vi skulle då bestämde vi att vi skulle till mig, men där hände det ingenting så vi fixade oss och drog till Öster. Jag hittade en snygg bikini som jag bara måste ha! ;-) älskade den verkligen. Men sen följde jag henne hem.

& Jag drog direkt till Frida och presic när jag kommer dit så säger hennes pappa " Frida vi skall åka nu, vart fan ska vi? öööh vi ska på utvecklingssamtal!? " aaah tänkte jag. Men jag fick följa med, eller så sa jag att jag stannade där istället och det gjorde jag. Jag såg en film som var 1.39 minuter den hette " All aboute Steve " den var väll helt okej! Men sen kom dom hem efter 2 timmar och då skulle man höra fridas jävla bortförklarning blabla sa jag! Och vi satt på 2012!

Gud, den var sjukt tråkig i början men spännade och läskigt och hemskt. Sjukt spännade iallfall! Sen vid halv tio ungefär drog jag hemåt, och nu är jag här hemma! :)

Puss jenna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0