BLONDASTE

Hahahhaha, måste bara säga en sak innan jag sover!
Så sjukt kul, eller det är min humor ni kanske inte njuter av det.
Hehe, men iallafall har bytt om till min sovtröja och går ut till pappa.

Jag: pappa vart är mitt täcke?
Pappa: jag vet inte, kolla Kevins rum ifall han har 2?
J: nej de va inte där
P: (går upp ur soffan, och suckar!) de kan ju inte bara vara borta?
J: (går in i mitt rum sätter mig i sängen och tänker vänta tills pappa hittar det) HAHA, pappa de va inget!
P: vaddå?
J: jag hittade täcket, låg i min säng jag satt mig på det!
P: (SUCK!!!! -.-)


HAHAHAHA, skojar ni att jag är trött eller? Fan a kul de va!
God natt puss Amanda.

Kommentarer
Postat av: patricia

söt blogg :) allt bra?

2010-05-26 @ 16:28:04
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0