Tomorrow!

Imorgon ja, då vettu! Då blir det min härliga Matilda. :) Hon kommer till mig halv 9, vi skall checka lite fotboll! Skall vara klar vi halv 9 också.. AH! Så måste typ gå upp kvart i 8 så fixar jag mig snabbt? eller kommer gå säkert gå upp vid 8 ändån haha, men vi skall se match som börjar vid 9 i södervärn så vi skall typ vara där innan också! Men hur vi kommer dit, det jag inte nej. Men det får vi väll se! Vill ha hennes skinjacka imorgon, men bläh för henne hon skall ha den! Så ja då vet ni att det blir matilda imorgon och se fotboll. Sen på kvällen blir det party? nej jag skojade! Jag vetinte :)

Snart laddar batteriet ur på min data, så måste blogga lite snabbt sörru!
Puss jenna

En bild på världens finaste, Matilda Othberg!
  

Kommentarer
Postat av: Timmy Nordlund 9D

Haha, kolla denna söta katten, nästan lika söt som du!! =)



http://existenz.se/out.php?id=21754

2010-03-03 @ 00:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0