Förlåt! ;)

Hej, nu är sportlovet slut ja! Och jag har varit fett kass på att blogga, jag vet det.. Men skit samma, nu har jag mer tid! Men jag har ingen data för den är sönder, så just nu har jag min brors data och det är inte ofta jag kommer få ha den, men så fort jag har tillgång till data med internet så bloggar jag! Så då vet ni, Amanda du får blogga lite extra då.. :$ Haha, fett länge sen jag såg dej Amanda? Förutom i säve eller ja, hör av dej. Så hör jag av mig! :)

Jag är asa förbannad, pga att någon har gått in på min spotify eller det är fridas men hon säger att det är många som har hennes lösen till det. Men ja, det är någon som går in och tar bort mina låtar! Får damp, skaffa ett liv vem det nu är jag är fett lack på den nu. Inte förr att jag vet vem det är, det är inte Frida förr det är ngn som tog bort hennes låtar också, så nu skall jag skaffa ett eget spotify konto.. Men hur gör man?

Puss jenna'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0