Dålig uppdate

Tjatja! jag har inte bloggat mycket nej, men har inte varit hemma. Har varit vid Emelie förstår du, men jag börjar blogga om vad som har hänt sen jag inte bloggade! Och det var igår, ja! Jag åkte ju ut till hemse förr att spela match det gick väll bra men jag var trött sen kvällen innan med Emelie. Men vi vann med 2-1 jag gjorde ett mål. Även fast jag var as trött (?) Jaja, sen åkte jag hem med mamma kerstin pappa och kära nora. Jag somnade på väg i bilen hem, sen när jag kom hem la jag mej på soffan då kom Emelie hem till mig! Då låg vi och såg på svensson svensson! sen gick jag och fixade mig dusha och sådära, sen så taggade vi till hennes farmor och åt mat och mysade lite där! Sen hämtade pappa oss och körde oss till Emelie, vi hämtade upp Emma på vägen. Vi träffade kippel och gustav, och emma kippel och gustav drog typ vid tio. Då hade jag och Emelie as kul iallfall och hade as kul idag också! älskar dej gumman.

Just nu är jag hemma, och har jätte tråkigt. Skall kanske hitta på något med Isabelle jag får se, vi skall hyra film och köpa godis isåfall! Och nu skall jag träffa Isabelle, men bloggar nog hemma hos henne isåfall!
/ Puss Jenna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0