Dålig update

Hej, det har vart en sålig update för mig nu senaste tiden. Men har varit väldigt tid och Jenna kan inte blogga så mycket pga att hennes data är sönder och hennes bror delar inte med sig av den så mycket. Jeppa, ge Jenna datan ibland också! ;) Haha, men imorgon fett slapp dag. Börjar med elevensval vet inte vad jag ska göra? Tror so typ för måste göra klart det. Sen efter det har vi so och sen ska vi ha matte men har håla sen lunch och sen musik sen slutar vi klockan 20 över 1. Juste klockan 10 typ imorgon, ska vi ut på skolgården för vi ska typ få en ny rektor? Han ska typ snacka kommer va svinkallt hoppas det blir fint vädet imorgon. Sen ska jag va med Jenna som jag vart idag också med. Hehe, men orkar inte skriva nu ska kolla lite på tv sen hoppa in i en dusch. Pussar Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga till Amanda, hur får du ditt hår så lockigt? :)

2010-03-14 @ 02:38:50
Postat av: Anonym

ni skriver typ aldrig?

2010-03-15 @ 15:02:52
Postat av: Simone

Hej! Jag har en fråga, vad tycker ni om lite mörkare folk? Typ sånna som bara ser lite solbrända ut, som man blir när man solar solarie, fast man är det på riktigt? Tacksamm för svar :*

2010-03-15 @ 17:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0