CS 4 L1F3

Hejsan, precis spelat cs bakat kladdkaka och spelat kort. Det är najs, men nu ska vi städa Emmas rum och sen ska hon packa för hon ska sova hos mig inatt. Sen imorgon ska jag och mimmi dra och se fotboll på Emma, vid 11 någon gång hoppas jag att jag får träffa min hemliga. (a) Men nu måste vi hinna göra lite, sen ska vi nog fixa oss och dra till Söder och se fotboll. Vet inte vilka klasser som spelar idag men det är kanske mellanstadiet? Sen imorgon 7an och 9an torsdag 8an.. Najs najs, sen någon gång i helgen ska jag ut till Ire och rida med Carro det va länge sen! Red alltid där förut bodde typ där på helgerna. Hehe, men jag skriver sen puss Amanda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mötas? i CS

2010-03-02 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0