Amanda svarar!

Ja nu gör vi såhär jag svarar på dom frågorna som är till mig och dom som är till mig och Jenna sen får Jenna svara på sina och dom som är till sig båda. Det är bara 16 frågor som har kommenterats sen vet jag inte, jag tar dom andra en annan gång som har kommit på annat vis.

Fråga: Hej!
Amanda är du oskuld?
Hur många har du haft sex med ifall du inte är det?
Och samma till Jenna!
Svar: Hej Anonym!
Jag är inte oskuld.
Och hur många tänker jag inte svara på, det är trotsallt mitt privatliv som jag inte vill kommer ut i bloggen.

Fråga: amanda och jenna:
faoritlåt?
favoritfärg?
favoritdjur?
favoritsport?
Svar: Hej Anonym!
Min favoritlåt har jag egentligen ingen aning om, men den som jag lyssnar mest på nu den här tiden har väl vart Jason Derülo - In my head
Min favoritfärg är heltklart svart just nu!
Favoritdjur har jag inget speciellt, men det är väl häst hund katt och ja dom flesta pälsdjuren är mysiga!
Favoritsporten är såklart Ridningen och körningen, ja hästar iallafall.

Fråga: amanda, vad har hänt mellan dej och linnea? är ni aldrig längre nu för tiden?
Svar: Hej Anonym!
Jag och Linnea är inte kompisar längre, allting började med min förra pojkvän Robin som hon nu är tillsammans med. Kan kanske ta hela historian i ett inlägg någon dag men inte just nu.

Fråga: När rökte ni först gången? Och när var de först gången ni drack?
Svar: Hej Anonym!
Första gången jag rökte va när jag va 11/12 den sommaren tror jag. Första gången jag smakade alkohol va när jag var jätte liten tog fel glas trodde det va cola men då va det vin, spydde upp det direkt då. Sen va det väl kanske samtidigt när jag va 11/12 år den sommaren smakade jag lite.

Fråga: Amanda hur bra relation har du och Emma? Ni är väl inte lebbar på riktigt? För det står ju att ni är gifta och är med flickvännen? :$
Svar: Hej dedu! ;)
Ja, jag och emma är väldigt nära kompisar snackar om det mesta och är nu för tiden mest med varandra. Händer att vi bråkar ibland men inte så stort det är mest när vi är trötta för då blir båda på dåligt humör och riktigt svidiga. Nej vi är inte lebbar eller någonting. Jag tycker inte om tjejer på det sättet, det med att det står att vi är gifta och sånt tror jag att du fått från facebook och det började med att Emmas mamma och hennes kille tror som sakt att vi är lebbar? Eftersom jag och Emma är lite speciella när vi är med varndra och är vädligt ofta och sover över osv. Sen brukar vi ju skämta med dom osv. Därför blev vi gifta på facebook och hon är min flickvän, men det är bara driv! Gillar killar.

Fråga: Amanda: Vem är det som du har hemligt förhållande, hur länge har ni vart tillsammans, och är det seriöst? Isåfall hur gammal är han?
Jenna: Hur länge har du och din pojkvän vart tillsannmans, och vad heter han?
Svar: Hej Anonym!
Mitt hemliga förhållande va en liten drivgrej men jag vet inte hur det gick till egentligen, så vi har inte vart tillsammans kan man säga. Så nej det är inte seriöst. Men jag tänker inte nämna något namn men kan säga att han är äldre än mig och vi brukar träffas.

Fråga: Vad tränar ni? Och hur mycket tränar ni?
Svar: Hej Emma!
Jag rider för det mesta, håller på att rida in hästar men nu på lovet har det blivit lite mindre med det har mest vart med kompisar och sånt. Men saknar det väldigt mycket, men annars kanske jag rider bara någon gång i veckan för jag ska hinna med skolan och va med kompisar. Men det kommer komma mer mot våren när snön har försvunnit. Sen brukar eller brukade gymma förut med mamma men sen slutade jag blev lite lat men jag ska börja igen och försöka 2-3 gånger i veckan och när det blir lite varmare ute så brukar jag vara ute och springa. Men på vintern går jag typ i ide jag gillar inte att vara ute så mycket då och blir lat av mig.

Fråga: Är ni kära i några, isåfall vilka?
Vem var er senaste pojkvän eller er pojkvän ni har nu?
När fick ni er första pojkvän?
Svar: Hej Anonym!
Jag kan inte säga att jag är kär, men att jag gillar en viss person det kan jag säga.
Min första pojkvän som jag minns va när jag gick på dagis eller så va det dagmamman minns inte så bra, men kommer ihåg att han hette Kalle hade brunt hår och glasögon tyckte han va hur söt som helst.

Fråga: Vad brukar ni göra på fritiden?
Vilka umgås ni mest med?
Gillar ni er skola och klass?
KRAMAR FRÅN CAROLINA!
Svar: Hej Carolina!
Jag brukar nu för det mesta va med kompisar på min fritid sen rider jag också.
Just nu umgås jag mest med Emma och hennes pojkvän som det blivit nu, grattis föresten! Och sen Engla och sen en kille som jag inte tänker säga vem det är!
Ja jag gillar min skola tycker den är slapp, och min klass tycker jag väl är helt okej. Har två riktigt bra kompisar i klassen som jag är med mest i det är Max och Viktor. Det är typ dom som får det roligt i skolan med mig.

Fråga: hur många har ni haft sex med?
Svar: Hej Anonym!
Det handlar om för mycket i mitt privatliv så den frågan tänker jag inte svara på!

Fråga: har ni hårförlägning?
Svar: Hej Ssarah!
Jag använder inte hårförlängning längre!

Fråga: Vad gillar ni för musik?? Hiphop? RNB? Pop?
Svar: Hej Isak!
Jag har inte direkt koll på vad för musik jag lyssnar på så, är väldigt dålig på det. Men jag lyssnar på allt möjligt.

Fråga: Jättefin blogg! Bra idé med frågestund! vem tycker ni har vart bäst i melodifestivalen hittils? :) <3
Svar: Hej Linda!
Tack för du tycker vår blogg är fin, och frågestunder är alltid roliga tycker jag. Man får se vad folk har för frågor!
Men jag har inte sätt på Melodifestivalen en gång tror jag så jag kan tyvärr inte svara på det!

Fråga: hur många läsare har ni par dag
vad fick er två att starta en blogg tillsammans?
:) <33
http://rreginasandberg.blogg.se
Svar: Hej Regina!
Våra besökare är hejhopp vilda vi brukar ha mellan 40 - 100 besökare per dag. Det är helt olika!
Vi satt hemma hos Jenna tror jag det va? Och båda skulle blogga på såna egna bloggar och då kom iden upp men vi kan ju starta en blogg tillsammans och testa hur det går? Sen har vi ju haft våra pauser, men det får ni tåla!

Där fick ni svaren på frågorna som va kommenterade orkar tyvärr inte svara på några fler just idag, men vi får se när dom andra kommer. Och Jenna du får gärna svara på frågorna så fort som möjligt!

Men nu ska jag pysa och vila mig lite i soffan se på tv, och kanske väcka någon om jag får tråkigt. Men ha det fint så länge puss på er / Amanda


Kommentarer
Postat av: linnea johansson

snälla amanda kan du inte berätta hela historian om hur vi bråkt? säg allt du gjort också. frånb första början. när jag blev placerad, och tills nu ! smsa mig efter så ska jag se om du tagit med allt ! C:

2010-03-15 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0