Amanda, jag här här!

Hej allihopa! Förlåt för usel bloggning för mig, men hur som helst! Det har varit sportlov nu, och dom sista dagarna så ville jag inte sitta och vara data nörd som vandligt! Så jah, varit med Nora rätt mycket och är med henne nu ocksåeh. Sista dagen på sportlovet man inte får lägga sej " tidigt ". Just nu ser på en as dåligt film men aa? Den suger, ser typ knappt! As mätt, ätit as mycker chips och chocklad och druckit coola men det är ju sista gången förr mej förr jag skall typ banta you know! Hehe.

Och jag är så jävla förbannad på den som har gjort fjortis videon, haha så jävla scary och att tar bort den också. Blir så lack, skaffa ett liv för helevte och den som har gjort den kan ju se på sig själv. Så patetiskt att göra video om andra, jag har anmält.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS JENNNAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0