06.25

Hejsan, jag vet det har vart lite dålig uppdate på sista tiden.. Men har inte sovit något inatt har inte kunnat sova, så har snackat med William hela natten i telefon och suttit och camat med han och Viktor haha! Vilken liv asso, fattar inte hur jag orkar? Är inte speciellt trött nu heller, men funderar på att sova men måste upp typ 11 idag och då kommer jag vara svintrött. För jag ska till en viss person. Men iallafall, funderar på att svara på frågorna i frågestunden men inte många frågor blev det heller?! Väldigt trist. Men det är också svårt att svara på frågorna utan Jenna, eftersom dom flesta är till oss båda tror jag?

Men kan försöka tror ändå inte det är fler som kommer fråga. Och inte mycke mejl har vi fått heller, folk som försökt frågat mig på msn om frågor (som som har min msn, kommer ej ge ut). Har tagit vissa men vet inte, det är bara jobbigt..

Men ska kolla igenom frågorna nu, men ha det bra pussssar / Amanda

Ni kan ännu fråga frågor till frågestunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0