öhm?

Gor morgon, vart vaken ett tag men bara legat i soffan och halvsovit. Men får iallafall inte gå ut eller gå till skolan idag, bara massa problem. Så sjukt jobbigt. Men iallafall idag ska jag inte göra någonting, vila ut så kanske jag får gå till skolan imorgon hoppas jag. Så fort man är taggad på att gå till skolan så får man inte, usch stör mig så mycket på det. Men nu ska ja skriva om något annat men vet bara inte vad?

I helgen vet jag inte vad som händer, kommer nog inte få dra ut så mycket. Se om det blir stallet, saknar hästarna så mycket. Kanske sova hos Engla någon natt ifall hon ska bo i Eksta, eller i stan spelar ingen roll. Hehe, men skriver sen när jag vet något jag kan skriva om. Puss / Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0