Sämst

Sämst uppdatering, jag sa att jag skulle verkligen börja blogga igen och nu måste jag de gick inte så bra sist. Men Eva är hemma hos mig just nu, och jag har precis typ tänkt igenom en massa och chattat med Caroline Gate, jag saknar dej. Vi tappade kontakten efter förra sommaren typ? Vet inte riktigt vad som hände egentligen? Men vi får ta och ta upp kontakten snart igen. Men imorgon ska jag först till skolan sluta vid 2 då kommer Jenna till min skola sen direkt efter skolan ska vi och sola lite, vet inte hur länge jag tar? Får se då. Sen vid halv 4 ska jag till stallet och skritta Mourinho i 20 minuter, han är tyvärr skdad nu han och Dennis så dom måste skrittas i 20 minuter varje dag i typ 2 veckor till? Jobbigt, men ändå sånt händer ibland. Men nu ska jag se klart på Guds Tre Flickor och sen ska jag sova, men jag skriver nog imorgonbitti när jag vaknar pussar! / Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0