Ny vaken

Tja tja! Vaknade nyss, skulle ju åka skidor egentligen men det orkade jag inte förr trött för det när mamma väkte mej tidigt,  sen somnade jag om! Så jävla skönt och sova, men sen skall jag bara kunna somna till ikväll också ska lägga mej innan elva ikväll det har ja bestämt!

Just nu så har jag rätt brottom har bara 35 minuter på att fixa mej skall till södervärn och kolla på innebandy sen, sen skall jag spela innebandy! Hmm, nja. Jag skall hinna så därför bloggar ja lite nu! Men åh jag har inte åkit pulka på jätte länge! Har bara gjort de en gång, då åkte jag bara ner för en backa en gång sen var ja tvungen att gå inte kul! Hehe, funderar på att göra det lite senare ikväll med Sofia eller så hör jag av mej till Line wtf, nej någon jag inte har varit på ett tag nu ifall, nej skall höra av mej till någon av mina babes på terranova det gör jag!

Aja, för det mesta jag gör nu är att sitta o lyssna på spotify Black Eyed Peas - Missing you! Älskar den verkligen det var fanny boden som visade mej låten och ja tyckte den sög från början, men nu har jag lyssnat på den en dag och nu älskar jag den! Sök på youtube eller spotify eller vad du nu har, så lyssna på den några gånger sen kommer du älska den jag lovar dig! Inte från första början då suger den verkligen och vill bara sätta något för örorna! Haha vad ja babblar, men det är ju självklart.
/ Puss Jenna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0