Johan Falk

Hej, vi vann våran match med 4-2 asa bra ju. Fast i andra perioden skadade jag min rygg, så ja vilade andra och tog tablett och spörjade in en sak på ryggen sen fick jag bara lite ont sen kunde jag spela igen. Gjorde en bra comeback, gjorde fett fint mål! Jag lovar dej, det var nog det snyggaste som gjordes! ;) hihi

Har jävligt ont i min rygg nu, som fan! Skall se johan falk när som helst igen, och så smsar jag lite med rasmus! Imorgon skall jag träffa Amandi vi skall sola, sen får jag se om jag skall träna min rygg är ju helt fuck up men ska kanske kolla på då.. Fan vad ont de gör i ryggen det sprider sej ända ner till benet, det gör fan as ont! Orkar inte ha ont mer, snälla slut upp nu! / Puss jenna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0