Jag är tbx

Hej bloggen, har inte skrivit på jätte länge jag vet det. Har inte pallat, men nu skall jag ta och börja igen! Med mig så är det väll bra, är jätte trött just nu bara med det är chill. Måste snart sova ska upp vid nio eller efter dåra, ska klockan 10.00 skall vi va ute vid ett ställe som vi skall åka skidor vid! Alltså jag mamma min bror och pappa, är inte säker på att alla dom ska med men iallafall! Det är bra start på dagen, sen har jag match imorgon vid fem ungefär! Sjukt taggat men känner att jag ska sova snart, jätte trött verkligen!

Jag älskar låten, så jävla bra! Och killen är bra, vill verkligen kunna sjunga. Skall bättre mej, och öva fan! :D

/ Jenna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0