Inte skrivit!

Hej, jag vet jag har inte skrivit på jätte länge nu men har inte haft tid och inte helt lust heller. Men nu har jag saknat det, så jag ska börja skriva lite. Och förlåt att jag inte skrev att jag hade en liten som sakt "paus". Men 2010 började väl bra kanske? Nja, sådär tycker jag dåda. Måste hålla mina nyårslöften och hur länge höll ett 2 dagar? Haha, och de andra höll inte en dag ens. Alltså inga höll, men jo ett höll jag faktist! Och det löftet är redan klart. Oups, och nej jag tänker inte skriva min nyårslöften på bloggen dom är lite hemliga men jag skriver om jag inte klarar dom och sånt. Ni får försöka tänka er vad det är för några? ;)

År 2009:
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag
Höll du några av dina nyårslöften? Ja, ett som jag kommer ihåg.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag vet?
Dog någon som stod dig nära? Nej det tror jag inte
Vilka länder besökte du? Inga ;D
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? A horse
Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 18 december, usch!
Vilket var det största misstaget? Började umgås med fel folk
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja det har jag
Bästa köpet? Massor med grejs
Vad spenderade du mest pengar på? Öhm, hehe!
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja mina nya kompisar, och dom jag tog kontakten med igen!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare kanske?
Vad önskar du att du gjort mer? Att va med min familj
Vad önskar du att du gjort mindre? Umgås med fel folk
Hur spenderade du julen? I bara med släkten.
Blev du kär i år? Ja det blev jag
Favoritprogram på TV? Disney Channel slår allt, men annars Paradise Hotel.
Bästa boken du läste i år? Jag läser typ aldrig?
Bästa filmen du såg i år? Massssa.
Största musikaliska upptäckten? Vet inte.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg vad jag fick? Tim tror jag?
Något du önskade dig men inte fick? Helt egen häst ;)
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vet inte
Vad fick dig att må bra? Stallet
De bästa nya människorna du träffade? Jenna (kände henne sen innan men vi fick ju kontakten igen efter några år.), Johan, William, Max, Viktor, och massa fler!

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0