Tillbaka ju!

Hej, nu är det Jenna här! Vi är tillbaks nu ju, jätte skönt att det gammla mellan oss är tillbaka! Saknat oss så jävla mycket Amanda, fan vad vi har garvat idag! Ah, love you bebis.

Men idag var jag inte iskolan pga att jag har varit så förskyld och ville bli bättre så har bara varit inne idag! Men typ vid 2 kom Amanda hem till mig, och vi drog till Johan som jag bor granne med där satt vi och spelade x-box och lite! As kul faktist, sen så skulle amanda på utv-samtal och då gick jag hem. Sen så kom hon te mej igen då sen drog vi till han igen, och gjorde samma sak. Sen drog jag hem och åt, och då så gick till Johans fönster och stog där och jag och amanda garvade ihjäl! Och lite johan med faktist, och aa sen så när jag skulle gå tillbacka då tappade jag mina skor! Aa, och då letade jag med hittade dom inte då sket jag i dom att gick hem, och sen när Amandas pappa skulle hämta oss då så letade vi lite till men hittade dom inte, så mina skor är borta! men ska fan dra hem och skotta efter dom sen ska hitta dom! Men nu är jag hemma vid amanda och har varit här ett tag, men skall hem nu pappa ringde presic, så vetinte om jag hinner blogga när jag kommer hem aja!

Puss jenna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0