Sminkning

Har ni tänkt på en sak?
Jag har dragit ner väldigt mycket på sminkningen än vad jag hade innan. Det har Jenna också, jag känner mig jätte stolt iallafall. Längtar tills min hy blir lite bättre och sånt så behöver jag inte använda smink, shit va skönt!

Tycker att ni är lite dåliga på att kommentera, ni måste börja slänga in några kommentarer då och då? Och om det är saker ni undrar kommentera frågor eller så meljar ni oss på [email protected] det funkar också. Vi har inte så många besökare just nu heller eftersom vår paus vi hade ganska länge faktist. Så alla besökare försvann och kanske gick till bloggarna vi bloggade på medans vi hade pausen i den här bloggen http://iihmanda.blogg.se och Jennas blogg den får hon srkiva in om hon vill för det är lite pinsamt jag kan inte vad den heter... ;$

Men dom kommer vi ha en liten bloggpaus ifrån just nu, och hoppas vi håller oss till den här bloggen. Men jag kommer kanske slänga in något inlägg ibland i min blogg.

Men nu får jag väldigt brottom bussen kommer om 10 minuter så jag får nog ta och kila ner till bussen och hoppas den kommer den här gången. Puss Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0