R.I.P playahead

Jag tror dom skojar, tiden har gått så fort. Playahead stänger ner imorgon klockan 00.00, trodde det kanske va någon vecka kvar? Men det är för tusan imorgon? Måste nog ta och ta alla bilder från playahead nu och spara dom på datan och allting. Kommer sakna det faktist, började använda det igen i början av sjuan när jag fick upp kontakten med Jenna igen och blev kompis med Engla. Ända sen dess har jag snvänt det och nu ska det läggas ner, hemskt! Aja, ni hittar mig iallafall här på bloggen och på våran mejl/msn [email protected] jag är inne så mycket som möjligt och kanske har möjligheten att snacka med några lite då och då ifall jag hinner och får lust. Men de lättaste är nog att melja till oss, ha det super!

Kommer troligtvis skriva snart igen men aja, pussar Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0