Jobbigt

Hejsan, bussen kom ju aldrig.. -.- Och jag kan inte missat den ifall den inte vart hur tidig som helst. Va där 5 minuter innan den skulle komma liksom, men iallafall.. Då får jag ta det lite lugnt och sånt nu sen 10.15 tar jag bussen och hoppas det går bra den gång. Men kommer kanske in runt halv 11 för den är säkert försenad. Då har jag bild så måste jag gå till skolan osv. så är kanske vid bilden 10.40 haha, och då är det 10 minuter kvar på bilden. Sen efter det har vi matte, toppen. Jag hatar det, men jag lovade mig själv att jag verkligen skulle jobba och anstränga mig idag men de gick ju bra när jag har 2 lektioner kvar? Aja, men nu ska jag sätta mig och kolla lite på tv. Pussar! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0