Ikki twins

Hej, sitter just nu och kollar på "A double shot at love with the Ikki twins" det är finsl eller hur man säger. Men Rebeckah åkte ut, och nu är det Trevor kvar. Båda är ju förälskade som dom säger i Trevor så han måste välja och nu är det reklam. Haha, jag är själv nervös.. Men jag tror att han kommer välja Rikki, och om det ska bli bra kommer Vikki gå till Rebecka eller något efter programet. Jag känner det på mig, eller jag vill det. Och jag känner mig sjukt stolt att jag kan se skillnad på dom, många fattar inte hur? Men egentligen är det inte så svårt? Hehe, jag älskar det porgramet.. Föjlt det! Men nu börjar det snart så ser vidare skriver sen. Pussar Amanda!


Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0