Hej, har precis snackat med pappa om "utredningen" som kommer komma. Fyfan, jag hatar det. Men jag hoppas jag klarar av att vara stark nog att klara av det. Men imorgon blir det skola iallafall, sen hem till Johan tror jag och kanske träffa Jenna eller något. Sen senare på kvällen vet jag inte riktigt? Engla är ju ännu sjuk skulle egentligen va med henne får se hur hon mår imorgon, annars krya på dig vännen. Sen Mimmi ska ut till sin mamma så kan inte.. Lite synd faktist.

Dagens fråga:
Vad skulle ni valt om ni va tvungna en nära vän eller en kille ni verkligen gillat länge och känt längre än den nära vännen?
 
Lite kul att höra vad ni svarar på den, eftersom att jag är där nu och har ett sånt val. Inte det roligaste, men jag måste bara säga en sak Amanda är en egoist så alla vet. Jag tänker ofta bara på att det är jag som ska ha det bra, och ibland bryr jag mig inte om ifall jag sårar någon. Men sen när jag tänker efter så va det inte bra gjort. För det är jobbigt att förlora någon.

Men nu skall jag tvätta bort sminket och tror jag ska duscha av mig lite snabbt, eller nej gör nog det imorgonbitti? Aja, ska tvätta bort sminket iallafall och borsta tänderna och byta om osv. Sen ska jag nog lägga mig i sängen och chatta vidare med Johan och Viktor, underbara sorkar säger jag bara. Älskar er! ♥

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0