Dålig uppdate för mig!

Hej, jenna här nu jo! Bloggade inte går.. Haha, var typ nästan inte hemma eller jo jag var det men pappa hämtade mig vid skolan typ tio i 1! Då gick jag och mötte upp Amanda, vi drog till Johan. Vi var där ett tag, sen drog jag hem as lång hem asso, nej skoja bor typ tio meter från Johan så jag gick hem och la mej i sängen och typ sooov sen fick jag lite feber då sov jag mera sen tog jag en alvedon och gick och la mej igen, sen gick jag upp!

Då tror jag mig till stan förr att möta Emma & Cecilia men dom drog hem typ då, då drog jag till Amanda och massa folk! Vi var på stan en timme kanske, skulle typ gå till Engla men det blev inte så? utan jag och Amanda gick hem och åt lassange, sen var det så att hon drog och träffade Skinner och jag drog till terra förr att träffa Cecilia och Emma, vi var med kippel och gustav vi gick typ runt och gick till maxi sen drog vi till maxi! Sen drog jag hem och åt godis, och sen somnade jag! Och ja nu ligger jag i min säng med datan, skall snart till stan tror jag med mammsen. Sen vid 2 till 4 skall jag sälja lotter med innebandyn.. Lite drygt! Men så får det gå. Sen skall mamma ha två kompisar som kommer hit ikväll, och om Nora kommer med stannar jag hemma och är med henne! får se vad vi hittar på, stanna nog hemma och ser melodifestiovalen! Och min kära Emelie är sjuk, :( Saknar dej! Du fåår ta och bli frisk!
Undrar vad Amanda gör? ligger väll och sover vid johan eller något? haha! ;)

Puss jenna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0