BÄSTAVÄN


Gumman lova mig att aldrig lämna mig, ifall du lämnar mig lämnar jag allt. Jag skulle aldrig orka med det, du är helt underbar du är den jag verkligen kan lita på. Du är helt underbar, du är unik. Kommer du ihåg första gången vi träffades eller? Det va när 7C och 7D skulle mötas i brännboll i början av 7an, du och jag va inte med eftersom vi hade knäproblem båda två eller vi orkade inte heller. Haha, du frågade vem jag smsade med jag sa J. Du va akta dej eller något han håller redan på med en brud som heter Amanda, jag ba hallå? Det är jag gumman? Haha, vilka minnen och den där fredagen första gången jag snackade med Zoder uatnför puma. Jag skulle helt seriöst inte klara mig utan dej, alla minnen är helt oförglömliga jag skulle kunna göra allt för dej bebis. Du är mitt allt, bästavänner föralltid eller hur? Dig är den första jag ringer eller snackar med när det hänt något, när det är något jag måste berätta. Du stöttar mig genom allt, och jag lovar det gör jag för dej också. Så fort det är något, när du behöver mig jag kommer direkt om jag inte är i Kina eller något. Du är min livsglädje, jag älskar dej sjukt mycket Engla Maria Hansson från din bästavän Amanda. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0