Ponnny

Ahhhhh, dålig på att blogga igen. Men ni får stå ut, de är inte min bästa sida att komma ihåg saker. Men idag vet jag inte riktigt ännu vad jag ska göra vi får väl se! Mamma har ju iallafall sagt att hon vill att jag ska börja satsa på ridningen igen och de vill jag själv men nu vill jag ha en klar häst som inte åker ifrån mig heller. Så har de alltid blivit med mina senaste hästar jag haft.

Tito - Kommer knappt ihåg vad som hände, men de va typ att dom skulle flytta hem han för deras stall va klart och då blev de som de blev att jag inte följde efter sen började jag bli för stor. Och hon som har han började rida han igen.
Tim - Jag kom in i ett dålig umgänge och började busa och sket nästan i hästen, eller nej men orkade inte satsa. Sen tog dom tillbaka han när dom fått sin hingst. 
Ludde - Skulle lära känna han sen skriva kontrakt precis när jag började lära känna han och sånt och vi ville skriva kontrakt såldes han till fastlandet. 
Rana - Hon blev för gammal och sjuk.
Mouriniho - Han har börjat springa bra på travet nu och då blir de inte så mycket för mig. Sen har jag han problem med framknät. 
Nilos - Jag får komma och rida han när jag vill egentligen, men den hästen är ju helgalen och de är jobbigt är inte van med shettis längre. Sen tröttnade jag på hästen för han slängde av mig och man kunde inte hålla han, han bara sprang stegrade/bockade/sparkade backut och skulle rida in han i sommar ifall de skulle bli något mellan oss. ;(
Aja de va dom hästarna som jag kommer på just nu, otur jag har iallafall. Men nu har jag hittat min dröm ponny. Helt underbar har ridit han två gånger, perfekt ålder perfekt storlek. CORTINO! Vill vill vill ha!!


Första hästen Ronja rider, Cortino!
Puss! / Amanda

Kommentarer
Postat av: johanna

vad heter låten? :)

fin blogg!

2010-08-17 @ 14:16:31
Postat av: johanna

vad heter låten? :)

fin blogg !

2010-08-17 @ 14:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0