Hos bebis

Hejsan, igår skulle jag egentligen ha tränat. Men jag satt och skrek och grät för jag hade så jävla ont i magen! Haha huh, jag dör hellre än vad ont jag hade då. Pappa blev livrädd! Haha, men sen tog jag ipren då hjälpte det. Och sen kom Nora till mig och vi drog hem till henne och åt godis och såg film! Riktigt mysigt. Hon bor ju vid nya lägenheter vid havet lägst upp, så vi sov på ballkongen. Jätte läskigt, och mys! Sen sov vi och ringde lite till kippel och massa haha alla hörde att det var jag as tråkigt! -.-

Right now!
Nu sitter jag hemma hos min bästevän Linn, hon fixar sig och sånt. Och jag skall snart duscha snart här vid henne sen skall vi dra oss till mig så jag får fixa mig. Haha linn ville att vi skulle vara twins idag, och jag sa ja! haha as kul. Så idag skall jag vara med Linn! Och linn du skall vet, jag älskar dig vännen.

/ Jenna
 

En bild på finaste Linn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0