E&E



Tja! Jag kanske har sovit 1 och en halv timme. Somnade elva sen vaknade jag för ett tag sen av att någon ringde så var det Linn.. Svarade inte, orkade inte dra upp armen. ;) Jaja, men jag skall träffa Emelie och Emma eftersom Linn skulle vara med någon annan som vandligt. Så ja, men vi skall iallfall vara på terranova det gamla vandliga ska bli as skönt! Fotboll ska vi spela också, inte för att jag kan men ändå. Aja, jag lär väl somna tidigt ikväll istället tänker inte lägga mig och försöka sova nu och förstöra hela dagen nej! Vet knappt vad det är för väder ute ens. Hörs snart! / jenna

Emelie och Emma, ni är allt jag älskar er mest mest mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0