Woho

Tjeeenixen siixten, jag mår jätte bra förutom att min mage typ låter skit mycket haha? Men nu ikväll har jag slappat och varit med Linnea U, underbar tjej! Först åt vi när vi kom hem från staden, det skev jag ju om förut. Sen gick jag in i min säng och sov hehe, typ i 10 min blev aspigg men ändån det hjälpte som fan, sen så åkte vi till maxi med mamma och köpte film och morötter och dip! Sen kom vi hem dåså skulle hon presic hem när vi satt på filmen så ringde hennes mamma då drog hon hehe, så jag och mamma såg filmen istället. Den är fortfarande inte färdig, vi skall se din lite senare! just nu skall vi typ se oskylid dömd som presic började nu faktist!

Just nu skall jag fixa lite på min facebook och pea! Lägga in lite bilder, tagga och massa sånt! Amanda har du tänkt att vi har sjukt mycket besökare förr att blogga typ i 5 dagar? :o så småningen om kommer det mycket mer om vi bloggar mera och ta tag i det här nu gumman! amanda jag saknar dig, vi måste träffas snart! Imorgon kan du ju inte för du ska köra, men vad gör du på fredag honney? Kontakta mig!

Jag och milla älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0