Woho!

Hejsan, jenna här. har inte skrivit på ett tag nu! Har en jätte viktigt sak att säga, vetni? jag har tagit vacinet nu, gjorde det idag i skolan! Jag har inte ont alls? men det kanske kommer, alla säger att dom har skit ont så kommer jag bah hej jag har inte ont i armen! Haha, rätt stolt. Hade ont förut, men över!

Idag i skolan hade vikarie en som hette August, en stockholmare han pratade as roligt förlåt men inte som alla andra vikare som vi har haft om man säger så och inte direkt våran dialekt. Men hade rätt skoj idag i skolan, det gick rätt fort. Vi slöt 13.30 då hämtade pappa mig, då gick jag hem och och dusha och lite sen drog jag in till stan och träffa Amanda men sen skulle hon åka till sin polle jao, så då träffade jag Frida. Och vi var med jonas, så då var vi lite med honom. Aaoaooo!

Och nu är jag hemme, skall snart på träning i västerhejde. Hoppas jag inte får ont i armen bara, haha! Men ja skall käkka nu säger mamma ingen aning vad det blir! Och för det mesta sitter jag och sjunger på " Welcome to the club now everybody 'nanana' " Haha, as bra ju. Vilket låt sjunger du på ? ;)

/ Jenna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0