We come!

Hej, jenna här förut. Jag skrev värdens jävla längsta inlägg förut, men sladden åkte ut så det blev inget och kan skriva ikväll! För hinner inte nu, skall fixa mig på 40 min och äta och laga mat på dom minuterna också, hoppas det här blir en lyckad kväll, men det är lite tråkigt för viktor är sjuk och kan inte komma på puma så det är ju tråk, saknar ju honom! Hehe, pappa eller mamma fråga inte om det ifall ni läser låtsas bara som ni inte sett det.
Men jo, nu skall jag gå fixa mig skulle jätte gärna sitta kvar här och skriva lite, men som sagt så hinner jag inte. Sitter ju här med en varm stickad tröja som har tagit bort min feber och nu är jag bara sjukt förskyld och ont i halsen men whatever det skall inte förstöra min fredag, men nu måste jag faktist gå! Ha en sjukt bra kväll / puss jenna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0