Vänskap

Nu har jag käkat klart minnsan Fan vad gott det var, munmmsfillibabba Eller vad man nu säger? Jag har ingen aning, så trög och blond. Säger Amanda iallfall, men ärligt jag är faktist inte! Idag tänkte jag ta hål i läppen men mamma skulle fan döda mig då.. Nen skoja, men hon skulle bli jävligt sur. Men skulle jag passa i det? Jag har alltid viljat haft det, men men.. Får se vad som händer man kan ju ta det sen om det inte ser bra ut kan man ju bara ta ut det? Det växer ihop på ett vips! Så whaet ever mamma, hoppas du läser det här då! Haha, och bara så alla vet så läser min mamma och pappa min blogg! Därför jag verkar rätt klok? Haha nej skoja, men kan inte skriva exakt allt då ;)

Jag älskar mina bästavänner, som är ÄKTA verkligen och jag menar det! Dom kan jag lita på, och dom finns alltid här för mig. Och pappa och mamma ni tkr inte om Linnea för att hon röker, men whatever hon är en mycket fin & underbar person som mina andra vänner! Jag älskar dom här personerna mest, mina bästavänner min soulmate mina systrar ni är mitt allt tjejer vi föralltid, Amanda Engla Linnea. Utan vorde jag ingetting, ni stöttar mig till 100% hela tiden tack för att ni finns verkligen, no you no me säger det bara liksom ta åt er av det vackra personer, hehe! jag älskar er! <3 Amanda Linnea Jenna Engla, så stavas äkta vänskap!

Jag säger bara en sak till er som läser det här bitches, nej skoja men lyssna noga nu eller läs noga nu! Lämna aldrig den ni verkligen liter på och den som verkligen finns där för dig hela tiden, som aldrig sviker dig. Visst kan man bråka ibland? Det innehåller vänskapen i, men man blir alltid vänner med dom äkta vännerna igen! Håll dom hårt, säger jag bara det gör jag med mina 3 små änglar som jag skrev om tidigare!

Var rädd om era vänner, annars kanske ni har några kvar.

Svik dom inte, snacka inte skit även fast ni kanske tycker något dumt, som ni egentligen inte menare ni när är sur på den håller för dig själv, du skapar bara trubbel om du säger allt dumt du tycker om en person, visst skall man vara ärlig men inte säga det till andra. Håll det för dig själv, så blir saken mycket bättre! Det jag försöker säga är att var rädd om dina vänner som du verkligen bryr dig om, släpp dom aldrig. Så gör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0