Tröttaste

Tjaaa, har typ inte skrivit någonting! Men bara så alla vet går jag på pencelin just nu så är låg, och varför jag gör det är det pga allt med piercingen hemskt ju! Säger bara en sak, ta aldrig runt munnen eller något, det sluter bara med sjukhuset. Sen av dagen har jag varit för det mesta i södervärn, först såg jag på min bror när han spelade handboll dom vann stort dom var faktist jätte bra, sen drog vi hem!

Ja, och då åt jag och Amanda hamburgare sen var jag så jävla trött och la mig i sängen och typ halv sov och då fick amanda damp och då var jag tvungen och gå upp. Haha fuck it, sen så fixade vi oss sen så eller amanda fixade mej hehe orkade typ inte! Sen cyklade vi till södervärn och kolla på Visby IBK dom vann sjukt jämn match var det iallfall, och nu är jag hemma. Rätt tråkig dag faktist, haha!

Som sagt så är jag sjukt trött ... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0