Tråkig information

Så nu fick jag lite information om hästarna i stallet, nej inte direkt men nu vet jag hur de kommer bli iallafall. Mourinho som kommer bli valack imorgon kommer jag börja rida in nästa vecka, asså jag har svårt för de där namnet. Tihi, och sen ska vi kolla lite efter klubbtävlingar i Rävhagen ska ju bli medlem i Wisby ridklubb, och isåfall ska jag hoppa runt 70 bara eftersom han är ju inte tränad eller någonting? Hoppar liksom en liten travhäst, men det blir nog bra. Första tävlingen med honom ju. Men annars då? Ska väl fortsätta att rida ute i skogen lära känna han mer, och sen så ska vi ju skriva kontrakt och då kommer jag ha kvar han i samma stall och om jag hittar något annat som är bra osv så tar vi de. För tror inte han tycker de är så kul att stå i skrubbs han vill nog vara lite friare, men jag gillar verkligen de stallet han står i nu. Det är alltid så roligt där, men sen så ska jag kanske börja hoppträna med honom hos Ninna tror jag de blir då? Men vi ska kolla upp de osv. Så där fick ni veta lite tråkig information, men jag har ganska tårkigt nu men ska glo lite på tv nu med mamma tror jag. Pusss / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0